VoetbalforumNeverMind
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voetbalforum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 AJAX AMSTERDAM

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
bigboss
Admin
bigboss


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 02-09-10

AJAX AMSTERDAM Empty
BerichtOnderwerp: AJAX AMSTERDAM   AJAX AMSTERDAM Icon_minitimedo sep 02, 2010 3:05 pm

Bespreek hier alles over AJAX AMSTERDAM.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://voetbalforumnevermin.actieforum.com
iceleon

iceleon


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Dordrecht

AJAX AMSTERDAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: AJAX AMSTERDAM   AJAX AMSTERDAM Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:08 am

Suárez: 'Ik neem Guardiola niet als zaakwaarnemer als ik naar Barça wil'
Pere Guardiola, de jongere broer van Barcelona-trainer Josep, is sinds enkele maanden de nieuwe zaakwaarnemer van Luis Suárez. Volgens de aanvaller van Ajax is de kans juist kleiner geworden dat hij binnenkort in het Camp Nou te bewonderen valt. "Als ik al naar Barcelona zou willen, dan had ik Guardiola niet als zaakwaarnemer genomen", vertelt de Uruguayaan aan RAC1.

"Ik zou juist voor iemand hebben gekozen die mij op een eenvoudigere manier bij Barcelona zou kunnen brengen", beweert de topschutter van de Amsterdammers. "Mijn zaakwaarnemer functioneert overigens uitstekend en een speler gaat alleen naar Barcelona als de trainer en de club dat willen, niet omdat een broer of wie dan ook de zaakwaarnemer van de desbetreffende speler is."

Suárez herhaalt tegenover de Catalaanse zender dat zijn toekomst voorlopig in Amsterdam ligt. "Ik wilde met Ajax de Champions League in en dat is gelukt. Maar er zijn nog veel meer dingen die ik wil bewerkstelligen. Ik heb geen haast. Als ik van club verander, dan wil ik er honderd procent zeker van zijn." Het contract van Suárez loopt

AJAX AMSTERDAM 20091027075416_Luis_Suarez
Terug naar boven Ga naar beneden
camaradski

camaradski


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-09-10
Woonplaats : dordrecht

AJAX AMSTERDAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: AJAX AMSTERDAM   AJAX AMSTERDAM Icon_minitimedi sep 07, 2010 9:23 am

Ajax komt fans tegemoet bij dure CL-tickets

FOTO PRO SHOTS
AMSTERDAM - De twee grote supportersverenigingen van Ajax hebben met de directie van de Amsterdamse club een compromis bereikt over de prijs van de tickets voor de drie thuiswedstrijden in de Champions League.

Seizoenkaarthouders krijgen een extra korting van 15 euro in de vorm van een waardebon als ze op maandag (tot 24.00 uur) nog een passe-partout aanschaffen voor de komende duels in de ArenA tegen Real Madrid, AC Milan en Auxerre.

De seizoenkaarthouders ontvangen al een korting van 15 procent bij de aankoop van een passe-partout. Voor de vaste fans was dat echter niet voldoende. Ze vonden de totaalprijs van de drie tickets nog te hoog. Vele fans deden daarover hun beklag bij Ajax waarop de directie besloot in overleg te gaan met de twee belangrijkste supportersverenigingen van de club.

Commercieel directeur Henri van der Aat heeft met een delegatie van de fans afgesproken dat Ajax in de toekomst de prijzen van de toegangsbewijzen vooraf zal bespreken met de twee supportersverenigingen. (ANP)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





AJAX AMSTERDAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: AJAX AMSTERDAM   AJAX AMSTERDAM Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
AJAX AMSTERDAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
VoetbalforumNeverMind :: De eredivisie :: De Eredivisie-
Ga naar: