VoetbalforumNeverMind
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voetbalforum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 PSV EINDHOVEN

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bigboss
Admin
bigboss


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 02-09-10

PSV EINDHOVEN Empty
BerichtOnderwerp: PSV EINDHOVEN   PSV EINDHOVEN Icon_minitimedo sep 02, 2010 3:02 pm

Bespreek hier alles over PSV EINDHOVEN.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://voetbalforumnevermin.actieforum.com
iceleon

iceleon


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Dordrecht

PSV EINDHOVEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: PSV EINDHOVEN   PSV EINDHOVEN Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:13 am

Jong PSV koploper na ruime zege op Jong FC Twente

Jong PSV liet zich van zijn goede kant zien door uit bij Jong FC Twente met maar liefst 0-4 te winnen. Nijland, Reis, Wuytens en Mokhtar waren de doelpuntenmakers voor Jong PSV. De ploeg is nu koploper met zeven punten uit drie duels. Jong ADO Den Haag heeft evenveel punten, maar een minder doelsaldo.


PSV EINDHOVEN Media_xl_84613
Terug naar boven Ga naar beneden
iceleon

iceleon


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Dordrecht

PSV EINDHOVEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: PSV EINDHOVEN   PSV EINDHOVEN Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:16 am

Isaksson: “Hoop snel weer fit te zijn”
Andreas Isaksson. De liesblessure die Andreas Isaksson opliep in de interland Zweden-Hongarije valt mee, zo blijkt na onderzoek in het Sint Annaziekenhuis in Geldrop. Een MRI-scan heeft uitgewezen dat er geen ernstige schade is aan de rechter lies van de doelman. Isaksson zal aangepast trainen; het is echter niet zeker of hij zaterdag in actie kan komen.



Isaksson: “Het voelt goed”
Het is op dit moment nog niet duidelijk of de keeper aanstaande zaterdag tegen N.E.C. zou kunnen spelen. Pas later deze week wordt besloten over zijn mogelijke inzetbaarheid tegen de ploeg uit Nijmegen. “Ik ben heel blij dat het erg meevalt”, laat Isaksson weten. “Het voelt goed en ik hoop dat ik snel weer helemaal fit ben.” Uit de MRI kwam geen ernstige schade naar voren en de kwetsuur is dus minder erg dan aanvankelijk gedacht. Isaksson verliet het Zweedse kamp afgelopen weekeinde om zich bij PSV te laten onderzoeken. Vorig seizoen was Andreas Isaksson de enige PSV’er die alle 34 competitiewedstrijden heeft gespeeld.



PSV EINDHOVEN 13150_news
Terug naar boven Ga naar beneden
iceleon

iceleon


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Dordrecht

PSV EINDHOVEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: PSV EINDHOVEN   PSV EINDHOVEN Icon_minitimedi sep 07, 2010 9:18 am

'Heb je me ooit horen zeggen dat ik alleen naar Barça of Real Madrid wil?'
Ibrahim Afellay ontkent deze zomer te kieskeurig te zijn geweest in zijn zoektocht naar een nieuwe club. De middenvelder van PSV werd genoemd bij onder meer Hamburger SV, Everton en Fiorentina, maar tot een transfer kwam het niet. “Ik hoor wel vaker dat ik de lat te hoog leg. Maar ach, er wordt zoveel geroepen", zegt Afellay in NUSport.

Volgens de international heeft het daar echter niets mee te maken. “Bepaalde clubs wilden me hebben, maar het gevoel moet goed zijn. Dat was niet zo”, vertelt de Utrechter. “Maar ik ben niet kieskeurig. Heb je me ooit horen zeggen dat ik alleen naar Barcelona of Real Madrid wil? Tijdens de transferperiode ben ik ook nergens van uitgegaan, ik zat niet met stress in mijn lichaam te wachten op een buitenlandse club."

Afellay had zijn hoop vooral gevestigd op een Spaanse club. "Naast Barça en Real is Valencia een prachtige club. Sevilla, Atlético Madrid; zo kan ik nog wel even doorgaan", zei de international. "Het voetbal in Spanje trekt me aan, het is een mooie competitie. Er wordt echt gevoetbald. De jongens van Oranje hebben mij veel positieve verhalen over het land verteld."

PSV zal binnenkort een allerlaatste poging ondernemen om het contract van de middenvelder, dat komende zomer afloopt, te verlengen. Afellay: "Daar gaat mijn zaakwaarnemer (Rob Jansen, red.) over, ik ben daar absoluut niet mee bezig."

Ik hoop dat ibi blijft en bijtekend Razz


PSV EINDHOVEN Twijfels_over_Afel_1134667b
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





PSV EINDHOVEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: PSV EINDHOVEN   PSV EINDHOVEN Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
PSV EINDHOVEN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
VoetbalforumNeverMind :: De eredivisie :: De Eredivisie-
Ga naar: