VoetbalforumNeverMind
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voetbalforum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vitesse

Ga naar beneden 
AuteurBericht
bigboss
Admin
bigboss


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 02-09-10

Vitesse Empty
BerichtOnderwerp: Vitesse   Vitesse Icon_minitimedo sep 02, 2010 3:14 pm

Bespreek hier alles over VITESSE
Terug naar boven Ga naar beneden
https://voetbalforumnevermin.actieforum.com
bigboss
Admin
bigboss


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 02-09-10

Vitesse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vitesse   Vitesse Icon_minitimezo sep 05, 2010 3:27 pm

Behalve een Jordania op de tribune zal er bij Vitesse binnenkort ook een Jordania op het veld staan. Levan (13), de zoon van eigenaar Merab, gaat namelijk in de jeugd van Vitesse/AGOVV spelen. “Levan is een aanvallende middenvelder, net als ik destijds”, zegt senior in De Gelderlander.

Het eerste elftal van de beloften staat momenteel elfde in de daarvoor bestemde competitie; Jordania speelt echter nog wat elftallen lager. “Hij is rechtsbenig, terwijl ik tweebenig was”, vertelt vader over zijn zoon. Levan voetbalde al in Georgië en Zwitserland, waar het gezin ook heeft gewoond. Merab speelde bij onder meer Dinamo Tbilisi en zat in de selectie, toen die club in 1981 de Europa Cup II won.

Jordania ontkent zaterdag in hetzelfde dagblad overigens opnieuw dat hij ooit in gesprek is geweest met een andere Gelderse club, NEC. De overnamegeruchten rondom AZ kloppen in ieder geval wél. “Dat was een mogelijkheid. Maar toen ik de situatie van die club bekeek en die van Vitesse, vond ik het hier meer interessant. Vooral vanwege de goede jeugdopleiding”, aldus de Georgiër.

“Bouwen aan succes met een voetbalclub betekent niet alleen spelers aantrekken. Ik hecht veel waarde aan de jeugdopleiding”, aldus Jordania, die via zijn Nederlandse relatie Marcell Ham in contact kwam met Vitesse. “Hij is al meer dan twintig jaar een goede vriend van me. Toen ik besloot dat ik een club in Nederland wilde kopen, heb ik met hem contact gezocht.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://voetbalforumnevermin.actieforum.com
 
Vitesse
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
VoetbalforumNeverMind :: De eredivisie :: De Eredivisie-
Ga naar: