VoetbalforumNeverMind
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voetbalforum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 FC UTRECHT

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
bigboss
Admin
bigboss


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 02-09-10

FC UTRECHT Empty
BerichtOnderwerp: FC UTRECHT   FC UTRECHT Icon_minitimedo sep 02, 2010 3:12 pm

Bespreek hier alles over FC UTRECHT
Terug naar boven Ga naar beneden
https://voetbalforumnevermin.actieforum.com
iceleon

iceleon


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Dordrecht

FC UTRECHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: FC UTRECHT   FC UTRECHT Icon_minitimedi sep 07, 2010 8:09 am

Scouts van Newcastle United en Liverpool zullen de komende maanden vaak geziene gasten zijn in De Galgenwaard. Beide Engelse clubs zijn nog altijd bijzonder geïnteresseerd in Ricky van Wolfswinkel, die zichzelf helemaal op de radar zette met zijn drie doelpunten tegen Celtic. De neo-international staat nog wel tot 2013 onder contract in de Domstad, en zal dan ook alles behalve gratis de deur uitwandelen

FC UTRECHT Wolfswinkel-Galgewaard
Terug naar boven Ga naar beneden
camaradski

camaradski


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-09-10
Woonplaats : dordrecht

FC UTRECHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: FC UTRECHT   FC UTRECHT Icon_minitimedi sep 07, 2010 9:31 am

bigboss schreef:
Bespreek hier alles over FC UTRECHT
Mertens verbaast zich over Belgische selectie

Dries Mertens. FOTO PRO SHOTS
ROTTERDAM - FC Utrecht-sterspeler Dries Mertens heeft met de nodige verbazing de selectie van Faris Haroun voor de Rode Duivels vernomen.

,,Heel jammer", zegt hij tegen Voetbalkrant.com. ,,Het is toch een beetje raar. Je zit vooraf in de voorselectie, maar als er dan spelers afvallen, dan kiest hij voor jongens die niet in die voorselectie zaten. Pas op, ik gun het Faris Haroun van harte."

Mertens, winnaar van de Zilveren Schoen in Nederland, kreeg zelfs nooit een telefoontje van de bondscoach. ,,Ik heb hem nog nooit gesproken als bondscoach. Misschien speelt het feit dat hij me bij Gent heeft weggestuurd wel een rol, al denk ik persoonlijk van niet. Maar toch begrijp ik het niet goed."

"Ik ben al blij dat ik tot de voorselectie behoor, maar hier in Utrecht vindt iedereen dat ik een plaatsje in de definitieve selectie verdien. Ik weet niet wat ik nu nog moet doen. Misschien moet ik naar een grotere club trekken, al is Germinal Beerschot zeker niet sterker dan Utrecht. Hopelijk kan ik me in de Europa League nog eens tonen." (BVDL)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





FC UTRECHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: FC UTRECHT   FC UTRECHT Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
FC UTRECHT
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
VoetbalforumNeverMind :: De eredivisie :: De Eredivisie-
Ga naar: