VoetbalforumNeverMind
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voetbalforum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 FEYENOORD ROTTERDAM

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
bigboss
Admin
bigboss


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 02-09-10

FEYENOORD ROTTERDAM Empty
BerichtOnderwerp: FEYENOORD ROTTERDAM   FEYENOORD ROTTERDAM Icon_minitimedo sep 02, 2010 3:07 pm

Bespreek hier alles over FEYENOORD ROTTERDAM
Terug naar boven Ga naar beneden
https://voetbalforumnevermin.actieforum.com
iceleon

iceleon


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Dordrecht

FEYENOORD ROTTERDAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: FEYENOORD ROTTERDAM   FEYENOORD ROTTERDAM Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:56 am

Feyenoord leert van eigen fouten en gaat met Fer om tafel.
Leroy Fer is door Leo Beenhakker uitgenodigd om deze week langs te komen om over de toekomst te praten. De middenvelder beschikt over een contract dat tot 2012 doorloopt en Feyenoord wil deze verbintenis graag verlengen, om een ‘De Guzman-scenario’ te voorkomen, zo meldt Voetbal International.

Evenals Fer genoot De Guzman een groot deel van zijn jeugdopleiding bij Feyenoord, maar afgelopen zomer vertrok hij transfervrij naar Real Mallorca, waardoor de Rotterdammers geen enkele cent ontvingen voor alle moeite die er in de middenvelder was gestoken. Feyenoord wil die fout niet opnieuw maken en gaat met Fer om tafel.

“Samen met Rob (Jansen, zaakwaarnemer, red.) en mijn vader ga ik praten met Feyenoord”, zegt Fer. “Ik heb een contract tot 2012, dus het is belangrijk om te kijken wat voor mijn ontwikkeling het beste is. Ik wil dit seizoen laten zien dat ik me als voetballer ontwikkel en zo goed mogelijk presteren met Feyenoord. Ik vind dat ik nog wat te bewijzen heb. De interesse van clubs zorgt bij mij ook helemaal niet voor druk. Ik ben volledig gefocust op Feyenoord.”

FEYENOORD ROTTERDAM 09751129RF10835252
Terug naar boven Ga naar beneden
iceleon

iceleon


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Dordrecht

FEYENOORD ROTTERDAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: FEYENOORD ROTTERDAM   FEYENOORD ROTTERDAM Icon_minitimedi sep 07, 2010 7:58 am

'Biseswar wees ook belangstelling van Hannover 96 af'
Diego Biseswar liet deze zomer de kans om naar Duitsland te verhuizen schieten. De aanvaller van Feyenoord stond in de belangstelling van Hannover 96, dat echter te horen kreeg dat Biseswar geen trek had in een overgang naar de Bundesliga. De rechtsbuiten wil voor zijn kans gaan in het eerste elftal van Mario Been.

Technisch directeur Leo Beenhakker liet al eerder doorschemeren dat daar niet gelukkig mee was: “Het is een onverstandige beslissing van Diego. Je bent tegenwoordig heel snel een topper als je drie keer scoort, maar ook heel snel weer uit de markt. Dat kwartje is helaas niet gevallen bij hem", zei de sportbestuurder.

Eerder werd al duidelijk dat Excelsior Biseswar wilde huren, maar volgens Voetbal International was dus ook Hannover in beeld. Vorig seizoen speelde Arnold Bruggink nog bij deze Duitse club, maar hij nam in de zomer afscheid en is nu werkloos. Momenteel spelen er geen Nederlanders meer in Hannover.

FEYENOORD ROTTERDAM Media_xl_74745
Terug naar boven Ga naar beneden
camaradski

camaradski


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-09-10
Woonplaats : dordrecht

FEYENOORD ROTTERDAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: FEYENOORD ROTTERDAM   FEYENOORD ROTTERDAM Icon_minitimedi sep 07, 2010 9:17 am

Beenhakker: Wijnaldum wilde niet in Milanees flatje zitten

Georginio Wijnaldum tijdens de verloren partij tegen AA Gent. FOTO ANP
ROTTERDAM - Georginio Wijnaldum kon deze zomer Feyenoord verlaten voor een buitenlands avontuur. De 19-jarige middenvelder vond het echter nog te vroeg voor een vertrek uit De Kuip, zo heeft technisch directeur Leo Beenhakker laten weten.


Leo Beenhakker. FOTO ANP,,Ik vind dat heel verstandig dat hij nog een jaar bij Feyenoord blijft", verklaarde Beenhakker tegenover Langs de Lijn.

Volgens Beenhakker wilde Wijnaldum niet dezelfde fouten maken als enkele andere spelers die vroeg in hun loopbaan de Eredivisie hebben verlaten. ,,Er zijn genoeg voorbeelden van spelers die te vroeg zijn gegaan. Hij is nog alleen. Ga dan maar na, in je eentje in een flatje in Milaan of in Manchester. Dan valt het niet mee."

'Clubs wilden profiteren'
Beenhakker liet in hetzelfde interview weten dat de clubs die geïnteresseerd waren in Wijnaldum - maar ook Leroy Fer - probeerden te profiteren van de financiële problemen van de 14-voudig kampioen van Nederland en 'voor een dubbeltje op de eerste rang' wilden zitten. Beenhakker hield echter vast aan de 'van te voren bepaalde, reële transfersommen'.

Wijnaldum is ondanks zijn leeftijd al bezig aan zijn vijfde jaar in de hoofdmacht bij Feyenoord. In het seizoen 2006/2007 debuteerde de Rotterdammer als jongste ooit - 16 jaar en 148 dagen - in het rood-witte shirt. De laatste twee seizoenen speelde Wijnaldum, die tien keer scoorde in 79 duels voor Feyenoord, nagenoeg alles. (RED)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





FEYENOORD ROTTERDAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: FEYENOORD ROTTERDAM   FEYENOORD ROTTERDAM Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
FEYENOORD ROTTERDAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
VoetbalforumNeverMind :: De eredivisie :: De Eredivisie-
Ga naar: